4 sierpnia o działu reklamy pism młodzieżowych dołączyła Marta Prokop. Objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy.
Przez ostatnie 15 miesięcy pracowała w wydawnictwie Harvard
Business Review Polska na stanowisku junior account
executive.
Przez ostatnie 15 miesięcy pracowała w wydawnictwie Harvard
Business Review Polska na stanowisku junior account
executive.
Puls na żądanie w naziemnej telewizji cyfrowej
Polska chce opodatkować koncerny cyfrowe. "Zaprezentujemy model"
Producent "Hotelu Paradise" z nowym logo. "Symbol nowoczesności"
Krajobraz po wojnach. Prezes Agory: Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało
Koniec białych plam w dostępie do sieci? Resort cyfryzacji ma plan
Radio 357 na wiosnę. Zmiany w audycjach muzyków, znika Krzysztof Zalewski
"Jako Polacy musimy starać się dwa razy bardziej". Kwestionariusz Piotra Piętki z TOP10 Wpływowych
Wiosenne porządki Izabeli Kuny w reklamach Play
Była szefowa TikToka w Europie Środkowej dołącza do Lifetube
Jakie KPI stosować w kampaniach digital, żeby przypadkiem nie przepalić sobie budżetu?
Michał Mozyrko dyrektorem sprzedaży w Braughman Group Media