Prasa 2010-01-10
0

Nowa reklama "Tiny": karteczki zamiast Magdy Stużyńskiej

Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na zmianę komunikacji reklamowej dwutygodnika "Tina". Poprzedni spot z aktorką Magdaleną Stużyńską zastąpiła reklama z lodówką z karteczkami przypominającymi o różnych sprawach.

Koncepcja nowej komunikacji oparta jest na założeniu, że czytelniczki poradników szukają odpowiedzi na pytania dotyczące ich codziennego życia, a najlepszą odpowiedzią na wszystkie pytania jest właśnie "Tina".

Nowy spot wspierać będzie sprzedaż pisma od numeru 2/2010, który ukaże się w środę 13 stycznia br. Reklama emitowana będzie na antenie TVP1, TVP2, TVN, Polsatu oraz w radiu RMF FM. Kreację nowego spotu przygotowała agencja Happy Hours, zaś media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Średnia sprzedaż ogółem "Tiny" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 424 075 egz. (dane ZKDP).

Autor: pp / pp / pp

Więcej informacji: Tina

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas