Reklama 2008-01-15
0

Nowa kampania "Złotych Tarasów"

Agencja reklamowa GPD Advertising przygotowała nową kampanię dla Złotych Tarasów. Akcja obejmuje billboardy oraz ogłoszenia prasowe.

Nowe reklamy informują o styczniowych wyprzedażach w Złotych Tarasach. Skala obniżek przywodzi na myśl tornado, dlatego też modelka znajdująca się na layoutach ma rozwiane włosy i odziana jest w kurteczkę z kapturem. Kolorowe struktury w tle odnoszą się do skomplikowanej, ale pięknej konstrukcji dachu Złotych Tarasów.

Za koncepcję, oraz wykonanie odpowiada team kreatywny w składzie: Ewa Mikołajczak - Senior Art Director i Grzegorz Brudnik - Copywriter.

Obsługą klienta zajęły się: Magda Liwacz - Account Director i Anna Dziura - Account Executive.

Ze strony klienta projekt nadzorował: Janusz Stupkiewicz - Dyrektor Centrum.

Kampania trwa przez cały styczeń.

Autor: kk

Więcej informacji: GPD Advertising, Złote Tarasy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas