Reklama 2009-03-09
0

Nowa kampania Volvo

9 marca Volvo uruchamia ogólnoeuropejską kampanię reklamową promującą markę samochodów C70, uwzględniającą m.in. reklamy prasowe zawierające specjalnie zintegrowany kod paskowy QR (Quick Response).

Kampania szwedzkiego producenta o nazwie 'Ice White' została przygotowana wokół motywu "open up and come alive". Wykorzystuje ona reklamy w prasie do dostarczenia czytelnikom szybkiego dostępu do dodatkowych treści internetowych z poziomu telefonu komórkowego.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna będzie należąca do domu mediowego Mindshare grupa Invention. Kampania będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii oraz Szwecji.

Poza reklamą prasową kampania obejmuje również reklamy w internecie, które będą kierować konsumentów na specjalną stronę poświęconą Volvo C70.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Volvo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas