Internet 2011-10-24
0

Notorious Interactive wchodzi w aroma marketing i reklamy 3D

Agencja Notorious Interactive wprowadza do swojej oferty usługi z zakresu aroma marketingu i reklam 3D. Zarządza nimi Paweł Kościelniak.

W ramach aroma marketingu Notorious Interactive proponuje odpowiednio skomponowane zapachy dołączone do layoutu graficznego. Taka woń ma zwrócić uwagę na reklamę, wyzwalać u odbiorcy przyjemny nastrój a także wywołać u niego potrzebę zakupu promowanego produktu. Działania aroma marketingowe agencja jest gotowa prowadzić zarówno w przestrzeni zamkniętej, jak i otwartej. Tę usługę kieruje przede wszystkim do branży spożywczej. Natomiast efekt real 3D firma może stosować zarówno w materiałach BTL, jak też reklamach outdoorowych.

Za ofertę aroma marketingu i real 3D w Notorious Interactive odpowiada account manager Paweł Kościelniak. Firma negocjuje już współpracę w pierwszymi klientami tych usług, ale na razie nie ujawnia, jakie to firmy i marki.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas