Reklama 2012-02-27
0

Norton 360: Chroni to, co najważniejsze

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej oprogramowanie zabezpieczające Norton 360. Akcję - obejmującą outdoor, internet, radio i sklepy - przygotowała agencja Polymus.

Rozpoczęty właśnie etap kampanii najnowszej wersji pakietu Norton 360 jest skierowany do rodziców. W akcji promowana jest funkcja kontroli rodzicielskiej, dzięki której można uchronić dzieci przed zagrożeniami pochodzącymi z internetu.

W outdoorowej odsłonie działań ta opcja jest wyrażana poprzez zmienianie przekazu na citylightach w zależności od dnia i nocy. W ciągu dnia pokazywane są plakaty symbolizujące, że dziecko pod pełną ochroną rodziców ma w sieci dostęp tylko do treści dostosowanych do jego wieku. Natomiast w nocy na layoutach pojawiają się napisy i rysunki odzwierciedlające niebezpieczne treści czekające na dzieci w internecie.

Akcja reklamowa - zaplanowana na drugą połowę lutego - oprócz outdooru (citylighty i plakaty na autobusach) obejmuje reklamy w internecie, konkurs w Radiu Eska oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Polymus.

Autor: tw

Więcej informacji: Norton 360, Norton

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas