Reklama 2009-10-19
1

Nordea reklamuje kredyt mieszkaniowy z przyjaznym oprocentowaniem (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku. Akcja obejmuje telewizję, internet i BTL.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku podkreśla, że ta oferta zapewnia przyjazne oprocentowanie, niską ratę i szeroki wybór walut. Akcja informuje również, że bank otrzymał w bieżącym roku wyróżnienie za przyjazność w rankingu "Newsweeka". W 30-sekundowym spocie telewizyjnym występuje Tony Hyyryläinen - ambasador reklamowy Nordea Banku znany z programu "Europa da się lubić". Kampania jest skierowana do mieszkańców dużych miast z wyższym lub średnim wykształceniem i dochodami przewyższającymi przeciętne.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2 i stacje tematyczne, m.in. TVN24, TVN7 i kanały Discovery), internecie (odświeżone serwisy banku, portale ogólne i strony tematyczne) oraz oddziałach Nordea Banku (wyklejki, plakaty, ekrany bankomatów i wyciągi z nich). Kreację kampanii - zaplanowanej do 8 listopada - przygotowały agencje Hand Made i Genero (internet), natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe MPG (media tradycyjne) i Media Contacts (internet).

Autor: tw

Więcej informacji: Nordea

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas