Reklama 2007-11-29
0

Nordea dla korporacji w reklamie

W biznesie wszystko zależy od ludzi - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa oferty korporacyjnej Nordea Bank Polska.

- W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea: koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu na skalę ich działania - globalną czy lokalną oraz dostępność, przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientom korporacyjnym - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Przypominamy również o naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu "Forbes" dla najlepszego banku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express, pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea - bank, który stwarza możliwości.

cxzxryghkkl

Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystane zostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznik Forbes.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus oraz Departament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Media zaplanowała firma MPG.

Autor: kk

Więcej informacji: Nordea

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas