Pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu „Hotelu 52” zgromadziły przed ekranami średnio 2,54 mln widzów. Jest to wynik nieco lepszy niż w analogicznym okresie rok temu. Liderem w tym paśmie w dalszym ciągu pozostaje Jedynka.
Wspomniane 2,54 mln oglądających dało Polsatowi udział na poziomie 17,98 proc. w grupie wiekowej 4+ i 18,32 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z pierwszymi trzema odcinkami z września 2010 roku oglądalność „Hotelu 52” wzrosła o ok. 30 tys. osób. Przed rokiem serial oglądało bowiem średnio 2,51 mln widzów, a jego udział kształtował się na poziomie 17,5 proc. (powyżej 4 lat) i 19,16 proc. (16-49 lat).
W paśmie nadawania serialu Polsat, podobnie jak przed rokiem, przegrywa z telewizyjną Jedynką, która aktualnie emituje w tym czasie „Ojca Mateusza” i nowy serial „Rezydencja” (ogółem 19,76 proc. udziału w 4+). Za „Hotelem 52” uplasowały się propozycje TVN-u, czyli „W-11” i „Kuchenne rewolucje” - 16,35 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Dwójka (7,38 proc. udziału), która emituje w tym czasie siódmy sezon „Dr House’a” i filmy fabularne (raz pokazano też mecz koszykówki). W grupie komercyjnej Polsat jest jednak liderem przed TVN-em.
Największym powodzeniem serial cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych oraz mieszkańców wsi oraz średnich miast.
„Hotel 52” to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Za produkcję serialu jest odpowiedzialne Akson Studio.
Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni „Hotelu 52”