Prasa 2011-02-25
1

Newsweek: 20 tys. pobrań aplikacji na iPada

W październiku ubiegłego roku Newsweek uruchomił swoje wydanie w wersji zaprojektowanej specjalnie na tablety iPad. Ze sklepu App Store aplikację pobrało już prawie 20 tys. użytkowników.

W aplikacji Newsweek udostępnił treści z wydania drukowanego w wersji zaprojektowanej specjalnie na iPada, w formacie dostosowanym do ekranu tabletu.

Wydanie jest podzielone na sekcje zgodne z działami tygodnika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej oraz materiały dodatkowe, m.in. galerie zdjęć, materiały audio, autorskie reportaże wideo oraz elementy interaktywne wykorzystywane w tekstach, mapach czy infografikach. Dodatkowym elementem jest sekcja "Wiadomości" aktualizowana o najnowsze informacje z kraju i ze świata.

Newsweek podaje, że jego aplikację na iPada pobrało od czasu startu niemal 20 tys. użytkowników, a poszczególne wydania sprzedają się średnio w liczbie 700 egzemplarzy.

Przez pierwsze trzy miesiące wyłącznym partnerem reklamowym aplikacji była Mazda Motor Poland, która promowała w wydaniu Mazdę 6. Kolejnym klientem reklamowym jest Grupa Żywiec, która w kilku kolejnych wydaniach iPadowych będzie informować o promocji Heineken, w której do wygrania są m.in. bilety VIP na finał UEFA Champions League w Londynie.

Autor: km

Więcej informacji: Newsweek, iPad

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas