Internet 2024-11-27
21

newonce rezygnuje z radia. Czas na podcasty i wideo

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Internetowa platforma newonce kończy emisję radiową. Zamierza skupić się na tworzeniu podcastów i treści wideo na YouTube’a, TikToka i Instagrama.

- Wyciszamy stream live, bo radio na żywo przestało być dla nas kluczową częścią ekosystemu. Ludzie wolą słuchać on demand - czego dowodzi milion odsłuchań naszych podcastów w trzecim kwartale tego roku – a jak pokazują raporty, Polacy słuchają podcastów przede wszystkim z YouTube’a. Dlatego też uruchomiliśmy nowy kanał na tej platformie, na którym wylądowało ponad 200 archiwalnych podcastów z naszej bazy i gdzie publikować będziemy kolejne epizody - wyjaśnia w komunikacie prasowym Mih Michalski, szef newonce.media.

Pierwszy kanał youtube’owy newonce ma obecnie ponad 110 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim ok. 500 materiałów zanotowało łącznie 42 mln odtworzeń.

newonce: nowe podcasty i wideocasty

Nowymi cyklami podcastów i wideocastów na newonce są cykle od platformy kreatywnej 4the20s i PPW - warszawskiej ekipy popularyzującej undergroundowy wrestling

Publikowane też będą kolejne odcinki podcastów i wideocastów „Wojsiat Ogólnie” dr Joanny Wojsiat, „Psychodelicje” Macieja Lorenca, Queerzone i Towaru eksportowego Yulii, „Community Based” Hani Szkarłat, „Plot Twist” Tycjany i Jacka Sobczyńskiego, „Jezioro, łabędzie” Macia Morettiego czy „Za daleki odlot” Filipa Kalinowskiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

newonce będzie też rozwijać cykle „No Way”, „O ch*j chodzi?”, „Rapowy Przegląd Tygodnia” i „Ej, znasz to?”. - Szykujemy poszerzony o filmowo-serialowe rozmowy z gośćmi „Plot Twist Extra”, dedykowany rapowemu podziemiu UNDER i cykliczny „Open Day”, podczas którego wyławiamy nowe, muzyczne talenty. Regularnie publikować będziemy też wywiady z gośćmi ze świata popkultury, co będzie naturalną kontynuacją treści powstających wcześniej w radiowym „Poranku” - wylicza Mih Michalski.

Nowa odsłona newonce jest promowana pod hasłem „there is more…” - Zachęcamy odbiorców do wyjścia z baniek informacyjnych. Rolą mediów takich jak newonce jest pokazywanie rzeczy, których nie podaje nam algorytm, wskazywanie zjawisk spoza głównego nurtu, ale też komentowanie tego, o czym mówi się szeroko. Jesteśmy tam, gdzie mainstream spotyka niszę. Nie tylko podążamy za trendami, ale też analizujemy je i podważamy. W nowej erze zapraszamy naszych odbiorców do tego samego - podkreśla Michalski.

Autor: tw

Więcej informacji: newonce, podcast, Mih Michalski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (21) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas