PR 2008-04-07
0

Network PR z Hewlett Packard

Agencja Network PR rozpoczęła współpracę z firmą Hewlett Packard.

Do zadań agencji należeć będzie przygotowanie i wdrożenie działań komunikacyjnych pozycjonujących firmę wokół tematów związanych ze stylem życia, spędzaniem wolnego czasu i modą.

Agencja zaplanuje i przeprowadzi cykl wydarzeń skierowanych do mediów i liderów opinii, ze szczególnym uwzględnieniem tytułów z grupy lifestyle i celebrities.

W związku z rozwojem agencji, do zespołu dołączyła Anna Wensław, która objęła stanowisko senior account managera. Anna Wensław ostatnio pracowała m.in. dla Fundacji Grupy TP, a  wcześniej, przez cztery lata, w Biurze Prasowym Provident Polska odpowiadała za kontakty z mediami, programy CSR i sponsoring. Była również pracownikiem agencji Mmd Public Relations Poland.

Autor: kk

Więcej informacji: Hewlett Packard, Network PR

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas