Reklama 2018-10-29
0

„Loteria pełna złotych” promuje płatki Nestlé (wideo)

Rozpoczęła się „Loteria pełna złotych” promująca płatki śniadaniowe Nestlé (produkowane przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Za obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.

Promocją objęte są następujące wersje płatków Nestlé: Cini Minis, Nesquik, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp oraz Lion Caramel & Chocolate. Żeby wziąć udział w akcji, należy kupić ich promocyjne opakowanie oraz kod wpisać na stronie nestle-cereals.com/golden-cereal.

Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę codzienną w wysokości 100 zł lub 500 zł. Ponadto każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody głównej - 10 tys. zł.

Loteria zaczęła się 24 września 2018 i potrwa do 2 grudnia.

 

Za przygotowanie i obsługę loterii odpowiada agencja Unique One.

Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizję.

Autor: tw

Więcej informacji: Nestlé, płatki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas