Ruszyła kampania reklamująca nową wersję cytrynowego napoju herbacianego Nestea - Nestea Light. Akcję przygotowały firmy McCann Ericson, Starcom, K2, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors.
Kampania napoju Nestea Light eksponuje jego dwie główne zalety: orzeźwienie i lekkość. Wykorzystywane w akcji reklamy - pod wspólnym hasłem „Orzeźwiająco lekka. Nowa Nestea Light” - podkreślają, napój ten zapewnia świeżość w spojrzeniu na świat oraz wyzwala chęć do działania i podejmowania nowych wyzwań.
Kampania obejmuje telewizję (spoty 10-sekundowe, emitowane jednocześnie z 30-sekundowymi reklamami Nestea Black Lemon), internet oraz punkty sprzedaży (samplingi).
Kreację ATL przygotowała agencja McCann Ericson, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za pomysł i realizację samplingów odpowiada agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Euro RSCG Sensors.