Reklama 2011-02-23
2

Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa preparatu Naproxen Plus. Akcję pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" na zlecenie ICN Polfa Rzeszów przygotowały firmy Webska i Maxus.

Kampania preparatu Naproxen Plus podkreśla, że pomaga on szybko uśmierzyć ból po urazach mięśni i stawów oraz przy stanach zapalnych tkanek miękkich i chorobach zwyrodnieniowych stawów.

Akcja pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz prasę (magazyny kobiece).



 

Kreację kampanii – zaplanowanej do kwietnia – przygotowała agencja Webska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Autor: tw

Więcej informacji: Naproxen Plus, Naproxen, ICN Polfa Rzeszów

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas