RMF FM w II kwartale 2012 pozostało liderem rynku radiowego w Polsce. Stacja zanotowała jednak słabszy wynik niż przed rokiem - w górę Trójka oraz Chilli ZET.
RMF FM w badanym okresie miało 24,30 proc. udziału w rynku, to mniej niż przed rokiem (25,39 proc.) - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które nieznacznie straciło (z 16,17 proc. do 15,90 proc. udziału). Na najniższym stopniu podium uplasował się zaś Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,40 proc.
Czwarte miejsce przypadło w II kwartale 2012 r. Trójce, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym do 8,80 proc. (z 8,45 proc. rok wcześniej). W górę poszybowało także Chilli ZET (z 0,35 proc. do 0,70 proc. udziału).
Zobacz tabelę
Dane o rynku za ostatni rok.