Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Serwisy biznesowe Onetu straciły w skali roku 640 tys. użytkowników i 28 mln odsłon, a Next Infor - 340 tys. użytkowników i 2 mln odsłon. Za to strony WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, ale zanotowały 8 mln odsłon mniej, a Money.pl - 340 tys. real users więcej i 2 mln odsłon mniej.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Onetu z tej kategorii miały 320 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a witryny WP i Orange - 80 tys. real users i 53 mln odsłon mniej. Natomiast Gazeta.pl zanotowała podobne wyniki jak przed rokiem.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał przez rok 510 tys. polskich użytkowników, natomiast strony Onetu zanotowały 160 tys. real users, ale za to ponad dwa razy mniej odsłon. Niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły witryny WP i Orange, a spory spadek - prawie 1,4 mln real users i 115 mln odsłon - serwisy o2.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Strony motoryzacyjne Allegro straciły w skali roku 540 tys. użytkowników i prawie 60 mln odsłon, natomiast serwisy Onetu zanotowały 270 tys. real users mniej, ale 900 tys. odsłon więcej.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Witryny Muratora z tej kategorii odwiedziło 190 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali prawie 3 mln odsłon więcej. Z kolei strony Gazeta.pl zanotowały 100 tys. real users mniej, ale 12 mln odsłon więcej.
Zobacz tabelę
Edukacja
Serwisy edukacyjne Google zyskały przez rok 1,33 mln polskich użytkowników, a strony Google - prawie 600 tys. Za to witryny Gazeta.pl straciły aż 640 tys. real users i ponad 3 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Erotyka
Redtube.com odwiedziło 270 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu ub.r., a Porhub.com - 145 tys. więcej. Natomiast Erodate.pl zyskała w skali roku aż 1,26 mln real users.
Zobacz tabelę