Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu z tej kategorii zyskały w skali miesiąca prawie 300 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon, a witryny WP i Orange miały ok. 250 tys. użytkowników więcej, za to 7 mln odsłon mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ok. 440 tys. internautów, wykonując 2,55 mln odsłon.
>>> Megapanel z marca: YouTube i Facebook w górę, GG i Microsoft zyskują na zmianach
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony informacyjne i publicystyczne WP i Orange miały ok. 350 tys. real users i prawie 30 mln odsłon mniej niż w lutym. W konsekwencji spadły z pierwszego miejsca, wyprzedzone przez serwisu Onetu, które zanotowały minimalny spadek odwiedzalności.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube odwiedziło ponad 850 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej. Za to duży spadek zanotowały serwisy Onetu z tej kategorii - prawie 800 tys. real users i ponad dwa razy odsłon mniej. Natomiast po 300-400 tys. użytkowników straciły Demotywatory.pl i Kwejk.pl.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne Allegro zanotowały podobne wyniki jak w lutym. Strony Onetu straciły 350 tys. real users i 10 mln odsłon, przez co zostały wyprzedzone przez witryny WP i Orange, które zyskały prawie 150 tys. użytkowników.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl z tej kategorii zyskały w skali miesiąca 50 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon, a witryny Muratora - ponad 150 tys. real users. Natomiast OtoDom.pl zanotował minimalny spadek.
Zobacz tabelę
Edukacja
Wikipedię odwiedziło prawie 500 tys. polskich użytkowników więcej niż w lutym, a strony edukacyjne Gazeta.pl - ok. 300 tys. więcej. Google zanotowało w tej kategorii podobny wynik jak miesiąc wcześniej.
Zobacz tabelę