Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP zyskały w skali miesiąca 5,8 mln odsłon, ale straciły 350 tys. użytkowników. Witryny Money.pl zanotował spadek o 240 tys. real users i 4,2 mln odsłon, przez co zostały wyprzedzone przez Wirtualną Polskę.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 456,8 tys. internautów, którzy wykonali 2,42 mln odsłon.
>>> Spadki w grudniowym Megapanelu. Mocno w dół Wikipedia, TVN i Allegro
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP w porównaniu z listopadem straciły 355 tys. użytkowników i 3,3 mln odsłon, wskutek czego zostały wyprzedzone przez strony Polskapresse i Mediów Regionalnych, które też zanotowały spadek w skali miesiąca - o 180 tys. real users i 9,9 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube miał 330 tys. użytkowników mniej niż w listopadzie. Strony Onetu i RASP przy 265 tys. użytkowników mniej zanotowały 2 mln odsłon więcej, natomiast witryny Wirtualnej Polski straciły 75 tys. real users i 44 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Witryny Allegro i GG straciły w skali miesiąca 455 tys. użytkowników i 83,7 mln odsłon, a strony Onetu i RASP przy spadku liczby użytkowników o 70 tys. zanotowały 2,8 mln odsłon więcej. Natomiast Wirtualna Polska zyskała 180 tys. real users i 6,4 mln odsłon.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki serwisów w pozostałych kategoriach