Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (czerwiec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP zanotowały o 70 tys. użytkowników więcej i 1,6 mln odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej, a serwisy Grupy WP - o 261,1 tys. użytkowników i 5,5 mln odsłon więcej. Przed rokiem witryny Onetu i RASP były klasyfikowane osobno, tak samo jak strony Wirtualnej Polski i Grupy o2.
Portal Wirtualnemedia.pl osiągnął kolejny rekordowy wynik - 610,4 tys. użytkowników (o 49,1 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o 132,7 tys. więcej niż przed rokiem) i 2,96 mln odsłon krajowych (o 36,3 tys. więcej niż w maju br.).
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP przy 536,7 tys. odwiedzających więcej niż miesiąc wcześniej zanotowały 64,5 mln krajowych odsłon mniej, natomiast strony Grupy WP zyskały 36,6 tys. użytkowników i straciły 7,6 mln odsłon, a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych straciły 46,5 tys. użytkowników i 15,5 mln odsłon.
Kultura i rozrywka
YouTube w skali miesiąca zyskał 243,4 tys. użytkowników, a w skali roku - 2,22 mln. Natomiast strony Onetu i RASP zanotowały spadek o 483,7 tys. użytkowników i 38,3 mln odsłon krajowych, a witryny Grupy WP - o 275,4 tys. użytkowników i 27,7 mln odsłon.
Wyniki pozostałych kategorii na kolejnych podstronach