Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 558 tys. użytkowników, którzy wykonali prawie 3,3 mln odsłon - to nasz najlepszy wynik w historii badania Megapanel PBI.
Strony Money.pl zyskały w skali roku 180 tys. real users i awansowały na pierwsze miejsce. Witryny Onetu zanotowały 390 tys. real users mniej niż przed rokiem, a serwisy WP i Orange - 290 tys. mniej.
Informacje i publicystyka
Strony WP i Orange zyskały w skali roku 230 tys. real users, a witryny Onetu straciły 190 tys. Przy czym WP i Orange zanotowała 8 mnl odsłon mniej, a Onet 23 mln więcej.
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 245 tys. użytkowników mniej niż przed rokiem. Serwisy Onetu zyskały w skali roku 1,57 mln real users, natomiast witryny WP i Orange straciły 695 tys. real users, a strony o2 - aż 1,8 mln.
Motoryzacja
Serwisy Allegro straciły przez rok 470 tys. real users i 62 mln odsłon. Za to strony Onetu odwiedziło 475 tys. użytkowników więcej niż w marcu ub.r., a strony WP i Orange - 200 tys. więcej.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl odwiedziło 180 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej. Natomiast witryny Polskapresse zyskały w skali roku 655 tys. real users i 12 mln odsłon.
Edukacja
Witryny Wikipedii zyskały w skali roku 220 tys. użytkowników. Natomiast strony Google straciły 760 tys. real users, a strony Gazeta.pl - 530 tys. real users i 5,5 mln odsłon.