Emitowany w czwartkowe wieczory na antenie TV Puls program 'Najgorszy polski kierowca' ogląda trzy więcej widzów niż audycje nadawane przez stację w analogicznym paśmie rok temu.
Średnio każdy z trzech do tej pory nadanych odcinków programu pokazywanego w czwartki o 21.00 obejrzało 119 tys. widzów - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Udziały TV Puls w rynku w czasie emisji "Najgorszego polskiego kierowcy" wyniosły 0,80 proc. w grupie wszystkich widzów i 0,98 proc. w grupie komercyjnej.
Dla porównania, przed rokiem, czwartkowe pasmo Pulsu w godz. od 21.00 do 21.56 śledziło 40 tys. osób, a udziały wynosiły odpowiednio 0,27 proc. i 0,14 proc.
Zobacz tabelę
W czasie nadawania "Najgorszego polskiego kierowcy" TVN Siedem wybierało 540 tys. widzów, a TV 4 - 478 tys. osób. Obie stacje emitowały wtedy filmy fabularne (Czwórka częściowo także program "Big Brother 4.1".).
Zobacz tabelę
Dane telemetryczne pokazują, że program oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie w trzech przedziałach wiekowych (30-34 lat, 40-49 lat oraz powyżej 55. roku życia), mieszkańcy wsi i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Zobacz tabelę
"Najgorszy polski kierowca" to program w którym biorą udział kierowcy nie za bardzo potrafiący prowadzić samochód. W każdym odcinku na uczestników czeka seria testów demaskujących złe nawyki, braki w technicznych umiejętnościach, a także psychiczną niemoc. Gospodarzem show jest Stefan Friedman.