Internet 2008-03-06
0

Najchętniej oglądane wideo online

Najpopularniejszą kategorię klipów wideo w sieci oglądanych przez amerykańskich internautów stanowią newsy i bieżące wydarzenia.

Z szacunków eMarkatera wynika, że takie klipy przynajmniej raz w miesiącu ogląda 61 procent Amerykanów oglądających wideo online.

Kolejne najchętniej oglądane przez amerykańskich internautów treści wideo w sieci to: klipy komediowe (57 procent), zwiastuny filmowe (51 procent), klipy muzyczne (49 procent), fragmenty programów telewizyjnych (44 procent), informacje rozrywkowe/recenzje filmowe (41 procent), amatorskie klipy tworzone przez innych użytkowników (39 procent), informacje pogodowe (36 procent), klipy sportowe (30 procent), pełne programy telewizyjne (27 procent), informacje biznesowe i finansowe (20 procent), bajki/animacje (14 procent), filmy pełnometrażowe (14 procent) oraz koncerty (14 procent).

Z kolei z badania firmy ABI Research wynika, że w 71,9 procenta amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do internetu, najczęstszą metodą oglądania treści wideo na komputerze są klipy uruchamiane z poziomu przeglądarki. 64,8 procenta wykorzystuje do tego celu napędy DVD, 26,1 procenta ogląda prywatne klipy zarejestrowane aparatem cyfrowym lub kamerą, a 14,5 procenta ogląda materiały wideo kupione przez internet.

źródło: eMarketer

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas