Reklama 2009-10-12
0

'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste

Na stacjach benzynowych Neste ruszyła loteria promocyjna. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem "Nagrody wiszą w powietrzu".

W ramach loterii startującej na stacjach benzynowych Neste kierowcy tankujący na nich paliwo mogą co tydzień wygrać Hyundaia i30 lub nawigację samochodową. Akcja ma nie tylko zwiększyć sprzedaż, lecz również budować lojalność do tej marki i wzmacniać jej pozytywny wizerunek. Loterii towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Nagrody wiszą w powietrzu", która w stylistyce zgodnej z komunikacją wizualną Neste podkreśla nagrody dostępne w tej akcji.

Neste

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim stacje Neste (plakaty, ulotki, naklejki na dystrybutory, akcje z udziałem hostess, ekspozycje samochodów Hyundai i30), a także radio (rozgłośnie ogólnopolskie), internet i branżowe media motoryzacyjne. Promocję i wspierającą ją kampanię przygotowała i realizuje agencja Pełka Creatives.

Autor: tw

Więcej informacji: Neste

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas