Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł
Program „Na językach” nadawany był w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 3 lutego do 19 maja br. Średnia widownia 16 odcinków wyniosła 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 12,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się czwarty odcinek programu, który śledziło 1,83 mln widzów.
TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „Kości” oraz finał “Tylko muzyki”, co dało mu 15,98 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 15,60 proc.). Natomiast słabiej od TVP2 wypadła Dwójka (filmy, „Głęboka woda”, 5,76 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe z 16 odcinków programu wyniosły 13,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można było relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany był we współpracy z dziennikiem „Fakt”.
TVN planuje emisję drugiej serii "Na językach" w ramówce jesiennej.
Widownia „Na językach” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show