Telewizja 2011-06-24
5

„Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam

Piątkowe premiery serialu „Na dobre na i złe” oglądało w minionym sezonie w TVP 2 średnio 4,62 mln widzów, czyli nieco mniej niż produkcja gromadziła przed rokiem. Więcej straciły jednak niedzielne powtórki.

Średni udział Dwójki - emitującej serial w piątkowe wieczory od 24 września 2010 a 17 czerwca 2011 - wyniósł 30,25 proc. w grupie 4+ oraz 22,97 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem premierowe odcinki „Na dobre na i złe” miały średnio  4,73 mln widzów i 31,03 proc. udziału w grupie 4+ (30,04 proc. w grupie komercyjnej).

Większy spadek zanotowały niedzielne powtórki, które między 26 września 2010 a 19 czerwca 2011 miały 3,12 mln widzów - wobec 3,74 mln widzów przed rokiem - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę


Dwójka podczas piątkowych premier „Na dobre i na złe” była liderem rynku. Kolejne stacje, nadające głównie filmy fabularne, zanotowały zbliżony udział w rynku.

Zobacz tabelę


Premiery przyniosły wpływy reklamowe na poziomie 32,9 mln złotych, zaś powtórki 18,4 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcję oglądały przede wszystkim kobiety, osoby z wykształceniem podstawowym. 

Zobacz tabelę

 

„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Początkowo produkcja była nadawana w niedziele o 16.00, później stacja przeniosła premierowe odcinki na piątki na 20.05, w niedzielnym paśmie pozostawiając jej powtórki.

Autor: ks

Więcej informacji: Na dobre na i złe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas