Internet 2007-10-23
0

MySpace po polsku i w innych nowych językach

Należący do koncernu Ruperta Murdocha News Corp. serwis społecznościowy MySpace planuje w ciągu najbliższych czterech miesięcy uruchomienie lokalnych wesji w Brazylii, Indiach, Polsce i Rosji.

Amerykański serwis rozpoczął ekspansje na zagraniczne rynki przed około półtora roku. Obecnie w 20 krajach posiada 24 wersje, funkcjonujące w 12 językach - informuje na swojej stronie internetowej Financial Times.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba odwiedzających MySpace w Europie wzrosła o 68 procent, do poziomu około 25 milionów miesięcznie.

Wprawdzie generalnie MySpace jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie, ale nie w każdym kraju jest liderem. Przykładowo we Francji zdecydowanie przegrywa z lokalnym SkyRock, a w Wielkiej Brytanii - według różnych firm badawczych - ustępuje pola albo Facebook albo Bebo.

Również na nowych rynkach serwis może mieć trudności z przyciągnięciem użytkowników. W Brazylii i Indiach dominuje należący do Google Orkut. Z kolei w Polsce dużą popularność zyskał serwis Grono.net, mający ponad 1,3 miliona zarejestrowanych użytkowników.

źródło: FT.com

Autor: km

Więcej informacji: MySpace

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas