Drugiego października ukaże się pierwszy tom muzycznej „Kolekcji Radia Złote Przeboje”. 12 albumów serii, wydawanych co sobota, zaprezentuje tematycznie ułożone piosenki.
Jako pierwszy ukaże się album „…na nocne szaleństwo”, a kolejnymi będą np.: „…na nastroje we dwoje”, „…na srebrnym ekranie i czerwonym dywanie” oraz „…na podróże małe i duże”. Wśród wykonawców piosenek znaleźli się m.in. Boney M., Leonard Cohen, Whitney Houston, Toni Braxton, Amanda Lear i Alicia Keys.
Albumy składają się z płyt CD oraz książeczek, które przedstawiają zdjęcia wybranych wykonawców oraz anegdoty i historie związane z piosenkami i artystami.
Kolejne tomy z „Kolekcji Radia Złote Przeboje” będzie można kupić w każdą sobotę w kioskach, salonach Empik, księgarniach, na kulturalnysklep.pl oraz pod numerem infolinii 801 130 000. Pierwsza część serii - „…na nocne szaleństwo” - ukaże się 2 października br.
Wydawcą serii jest Agora.
Wydanie kolekcji wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1,TVN, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), prasie („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz „Metro"), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (serwisy z Grupy Gazeta.pl). Spot tv przygotował Timecode, a emisje zakupił dom mediowy Starlink.