Reklama 2017-05-25
2

Piotr Żyła jako pirat promuje fotele VIP w Multikinie

Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła kampanię promującą dostępne w niej fotele VIP. Bohaterem akcji jest skoczek narciarski Piotr Żyła, który w reklamach wciela się w różne role, m.in. pirata.

Kampania ma podkreślać, że fotele VIP w kinach Multikino (dostępne w nieco wyższych cenach niż pozostałe miejsca) gwarantują najwyższy komfort podczas oglądania filmów. W reklamach Piotr Żyła będzie się wcielał w różne role, w pierwszej odsłonie jest wystylizowany na pirata.

- Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji - uzasadnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, dyrektor marketingu w Multikinie.

Działania zaplanowano do końca br. Są realizowane głownie w samych kinach Multikino oraz na profilach social mediowych firmy.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Multikina.

W ub.r. Piotr Żyła wspólnie z kilkoma innymi polskimi skoczkami narciarskimi wystąpił w kampanii stacji paliwowych Lotos. Wcześniej reklamował m.in. smartfony Samsung, sieć Orange, przekąski Beskidzkie, sieć Play (razem z innymi skoczkami) oraz wziął udział w akcji społecznej „Stop zwolnieniom z WF”.

Autor: tw

Więcej informacji: Multikino, Piotr Żyła

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas