Reklama 2010-09-10
1

Motorola Milestone wsparta kampanią w kinach (wideo)

W kinach trwa kampania reklamowa telefonu Motorola Milestone. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa smartfonu Motorola Milestone przedstawia go jako telefon stworzony z myślą o ludziach nowoczesnych, dynamicznych i kreatywnych. Przekaz podkreśla konkretne rozwiązania technologiczne zastosowane w tym modelu. Przypomnijmy, że Motorola Milestone jest dostępna w Polsce od początku sierpnia br. (więcej na ten temat).


 


Akcja jest prowadzona w kinach z sieci reklamowych Multikino i New Age Media, obejmując spoty 30-sekundowe, plazmy, infotixy oraz interaktywne podłogi.

Kreację kampanii – zaplanowanej na cały wrzesień – przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor: tw

Więcej informacji: Motorola Milestone

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas