Reklama 2015-03-24
0

„Moje życie. Moja pasja” - piłkarze Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Anna Bosak w reklamie Bioliqu Anna Bosak w reklamie Bioliqu

Bohaterami kolejnej odsłony kampanii piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” są Dariusz Adamczuk i Maciej Stolarczyk - byli piłkarze Pogoni Szczecin obecnie związani z tym klubem w innych funkcjach.

Dariusz Adamczuk (obecnie prezes Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin) i Maciej Stolarczyk (obecnie dyrektor sportowy klubu) w reklamach piwa Bosman deklarują, jak wielką pasją jest dla nich piłka nożna. Kampania jest związana z faktem, że Bosman od 2004 roku jest sponsorem Pogoni.

Reklamy, ze wspólnym hasłem „Moje życie. Moja pasja”, mają promować piwo Bosman jako markę inspirującą do posiadania pasji i własnego pomysłu na życie, skierowaną do odważnych, niezależnych i wytrwałych mężczyzn. Jednocześnie mają podkreślać jego związek ze Szczecinem - piwo jest warzone w tym mieście od ponad 150 lat.

W pierwszej odsłonie kampanii pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”, prowadzonej jesienią ub.r., wystąpili autentyczni piwowarzy z Browaru Bosman (zobacz szczegóły).

Obecna odsłona akcji obejmuje nośniki outdoorowe w Szczecinie i okolicach. Potrwa do połowy kwietnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja LSCG, a zdjęcia do nich wykonał Paweł Smoliński.

Autor: tw

Więcej informacji: Bosman, piwo, Carlsberg Polska, Pogoń Szczecin

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas