W lutym br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w lutym 2014 roku wyniosła 61 373 egz., po spadku w skali roku o 3,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W lutym 2014 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora), które zanotowały największy spadek w zestawieniu. Sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 25,18 proc. do poziomu 52 654 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 51 686 egz., po wzroście o 37,70 proc. - największym w rankingu.
Zobacz tabelę
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 32,31 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek w tym ujęciu odnotował „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 23,49 proc.