Reklama 2009-06-19
0

'Moda Polska' ma promować polskie marki

Prezentacje, konferencje, pokazy, a nawet nowy tytuł prasowy "Moda Polska" mają pomóc w budowaniu i promocji dobrych i rozpoznawalnych polskich marek.

Piątkowa gala Mody Polskiej, która odbędzie się w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie, zainauguruje kampanię "Moda na Modę Polską". Projekt pod patronatem Ministerstwa Gospodarki ma na celu promocję, zarówno w kraju jak i za granicą, sprawdzonych i wysoko ocenianych polskich marek.

Kampania będzie składała się z czterech elementów. Już w piątek zostanie zaprezentowany pierwszy numer dwumiesięcznika "Moda Polska". - Jego pierwsza część będzie miała charakter ściśle opiniotwórczy, natomiast drugą będą tworzyć prezentacje różnych firm - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Kinga Wędrychowicz, dyrektor generalny Polskiej Grupy Mediowej, która prowadzi działania związane z promocją polskich marek.

Przynajmniej dwa razy w roku mają być organizowane uroczyste gale, podczas których odbędą się zarówno pokazy mody jak i prezentacje różnych firm i markowych produktów. Nie zabraknie także tradycyjnej reklamy w mediach - głównie w internecie. Ostatnim filarem będzie cykl szkoleń i konferencji organizowanych wraz z wyższymi uczelniami.

- Chcemy w ten sposób edukować m.in. przedsiębiorców z zakresu promocji swoich marek - tłumaczy Wędrychowicz.

Autor: RPS

Więcej informacji: Moda Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas