Badania 2008-11-20
0

Młodzież rozmawia o markach w sieci

28 procent konsumentów w wieku od 18 do 24 lat rozmawia o markach na internetowych forach dyskusyjnych.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate wynika też, że 23 procent respondentów umieszcza treści związane z markami w profilach swoich komunikatorów internetowych - informuje serwis UTalkMarketing.

Kolejne 19 procent badanych przyznało, że dodało tego typu treści również na swoje własne strony internetowe lub profile w portalach społecznościowych.

Z badania Synovate wynika także, że prawie połowa respondentów klika w internetowe reklamy, a 18 procent uzyskuje dostęp do informacji o markach i produktach poprzez portale internetowe. Blisko 1/4 badanych w ciągu ostatniego miesiąca umieściło też własne reklamy na stronach serwisów społecznościowych lub serwisów wideo.

Autor: km - źródło: UTalkMarketing

Więcej informacji: marka, młodzież

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas