Reklama 2014-04-22
3

Młodzi pracownicy reklamują McDonald’s (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta firma daje młodym pracownikom. Akcję, prowadzoną pod hasłem „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication.

Spot telewizyjny, będący głównym elementem akcji, pokazuje codzienne sytuacje z życia osobistego i pracy kilkunastu młodych osób zajmujących stanowiska menedżerskie w McDonald’s. Reklama podkreśla, że wbrew obiegowym opiniom o „straconym pokoleniu”, młodzi pracownicy z sukcesami odpowiadają w dużym stopniu za zarządzanie siecią McDonald’s w Polsce.

Firma podkreśla, że w kampanii prezentowani są jej autentyczni pracownicy, wybrani w wewnętrznym castingu spośród 3,5 tys. menedżerów zarządzających jej restauracjami w całym kraju.

Reklama od 20 kwietnia emitowana jest w kanałach TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat Play, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, TV4, TV6, ATM Rozrywka, History, Polsat Crime & Investigation Network, Superstacja, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, BBC Knowledge, SciFi Universal i Kino Polska. Ponadto kampania obejmuje internet (nowa odsłona serwisu mcdonaldspraca.pl, reklamy, aktywności w serwisach społecznościowych) oraz prasę.

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

Autor: tw

Więcej informacji: McDonald’s

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas