Internet 2008-01-13
0

Młodzi ludzie wolą MySpace od telewizji

Mając do wyboru przeznaczenie kilkunastu minut na oglądanie telewizji lub przeglądanie stron serwisu społecznościowego, młodzi ludzie wybierają to drugie.

Osoby w wieku od 18 do 24 lat wolą spędzić 15 minut odwiedzając strony serwisów społecznościowych zamiast przeznaczyć ten czas na oglądanie telewizji, czytanie, gry wideo bądź rozmawianie przez komórkę - informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy Future Laboratory.

Z badania wynika również, że z serwisów społecznościowych korzysta więcej kobiet niż mężczyzn oraz że 12 procent użytkowników tego typu stron ma nadzieję na zarobienie w jakiś sposób pieniędzy na korzystaniu z nich.

W badaniu udział wzięło 1.000 osób w wieku od 18 do 24 lat. Zostało ono przeprowadzone na zlecenie najpopularniejszego obecnie serwisu społecznościowego na świecie, jakim jest MySpace (około 110 milionów aktywnych użytkowników).

źródło: Media Life

Autor: km

Więcej informacji: MySpace

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas