Nowy cykl „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,82 mln widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając ze stacjami komercyjnymi.
Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” nadawany jest w TVP1 w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 3 stycznia br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,82 mln widzów przy udziale na poziomie 11,06 proc. w grupie 4+ i 6,34 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,99 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji.
Widownia „Młodych lekarzy” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęTVP1 w paśmie nadawania „Młodych lekarzy” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest w tym czasie Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, a raz mecz w piłce ręcznej mężczyzn z udziałem Polski, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 16,80 proc. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 11,78 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (również filmy, ale i także program „Paranienormalni Tonight”; 7,44 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, a Jedynka zajmuje miejsce czwarte.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Zobacz tabelęDokumentalny cykl „Młodzi lekarze” liczy 10 odcinków. Widzowie mogą śledzić w nim losy sześciu polskich lekarzy, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodzie. Program oparty jest na brytyjskim reality-show „Junior Doctors: Your Life in Their Hands”, a produkuje go firma Endemol Shine Polska (dowiedz się więcej).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w ub.r. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,28 proc. (więcej na ten temat).