Reklama 2018-11-29
3

Mixx Awards 2018: najwięcej nagród dla Gong. Havas Media i IKEA z wyróżnieniami

fot. IAB Polska fot. IAB Polska

W tegorocznym konkursie Mixx Awards agencji Gong przyznano siedem nagród i tytuł agencji roku. Domem mediowym roku został Havas Media, marketerem roku - IKEA Polska, człowiekiem roku - Joanna Pawlak z Wirtualnej Polski, a nagrodę za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień z Golden Submarine.

Do konkursu Mixx Awards zakwalifikowano w tym roku prawie 140 prac w 16 kategoriach. Jury wybrało z tego 52 nominacje oraz przyznało 37 nagród: trzy złote, 15 srebrnych i 19 brązowych, a także 15 wyróżnień.

- Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań - komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury, na co dzień pracujący jako dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.

Trzy nagrody (srebro i dwa brązy) w różnych kategoriach przyznano za kampanię „Tymbark Funbot”, którą Gong i Mindshare Polska przygotowały dla Maspexu. Natomiast za 11 projektów przyznano po dwie nagrody.

Najwięcej, siedem nagród zdobyła agencja Gong (m.in. złoto za „#weekendING” zrealizowany wspólnie z MullenLowe MediaHub dla ING Banku Śląskiego). Otrzymała też tytuł agencji roku. Domem mediowym roku został Havas Media, a marketerem roku - IKEA Polska.

Tytuł człowieka roku przyznano Joannie Pawlak, od marca br. prezes Wirtualna Polska Media, a wcześniej przez wiele lat szefowa pionu marketingu i sprzedaży w tej firmie. Natomiast nagrodę za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, prezes agencji Golden Submarine. - Zarówno Joanna jak i Grzegorz to wyjątkowe osobowości, które od lat mają wpływ nie tylko na firmy, którymi kierują, ale również rozwój całej polskiej branży digitalowej. Nagrody dla nich są w pełni zasłużone - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Wszystkie nagrody wręczono w środę wieczorem podczas gali poprzedzonej konferencją, podczas której zostały przedstawione najciekawsze kampanie marketingowe tego roku.

Konkurs Mixx Awards jest organizowany przez IAB Polska. Warunkiem udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone kampanie całościowo - biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty, w tym zwrot z inwestycji.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter