Reklama 2010-02-01
0

Minima uruchamia dział Medic

Agencja reklamowa Minima stworzyła dział Medic, dedykowany szeroko rozumianej reklamie i wsparciu sprzedaży dla rynku produktów i usług farmaceutycznych.

Nowy dział agencji oferować będzie narzędzia dostosowane do potrzeb konkretnej marki farmaceutycznej. Oferta obejmować będzie m.in. usługi z zakresu szeroko rozumianej reklamy i wsparcia sprzedaży, marketingu relacji, innowacyjnych rozwiązań interaktywnych.

Minimamedic funkcjonować będzie w oparciu o autorski system zarządzania projektami Planetary Creation.

Pierwszymi klientami zostały marki Niquitin, Sensodyne, Parodontax, Corsodyl i Corega.

Autor: wm

Więcej informacji: Minima, Minimamedic, Medic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas