MindShare od kilku miesięcy rozwija w Krakowie własne studio badań telefonicznych CATI.
Studio CATI MindShare wykonuje wszelkie badania sondażowe, w tym powtarzalne badania kondycji marki (trackingi).
Posiada unikalną platformę badania materiałów reklamowych, łączącą wywiad telefoniczny z badaniem on-line. Przy studiu CATI działa także pracowania badań jakościowych, zajmująca się realizacją badań fokusowych. Oferta studia skierowana jest zarówno do klientów MindShare jak i firm spoza tego grona - podano w komunikacie.
"CATI jest wymarzonym sposobem prowadzenia badań dla tych marketerów, dla których liczy się jakość, szybkość i cena. Umożliwia błyskawiczne uruchomienie badań dla całej Polski lub dowolnego obszaru geograficznego, których wyniki będą dostępne już w momencie zakończenia ostatniego wywiadu. Jakość otrzymywanych danych przewyższa inne techniki badawcze, z uwagi na wielostopniową kontrolę pracy ankieterów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii komunikacyjnych jesteśmy w stanie zaoferować to wszystko klientom w cenie niższej niż ta, jaką dotychczas oferował rynek. Chcemy przyczynić się w ten sposób do zwiększenia dostępności badań"- mówi Wojciech Guzik, dyrektor studia w Krakowie.