Reklama 2010-02-09
2

Mindshare nadal dla Unilever

Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej.

Dodatkowo agencja przejęła obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów koncernu w Kanadzie.

Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów w lipcu ubiegłego roku. W grudniu zapadło rozstrzygnięcie dla rynku chińskiego, gdzie przetarg wygrał dom mediowy PHD.

Teraz podjęto decyzje również co do innych światowych rynków. Agencja Initiative zachowała medialny budżet Unilever w Ameryce Łacińskiej, a dodatkowo wygrała przetargi na obsługę firmy w Rosji i Meksyku. Z kolei wspomniany dom mediowy PHD nadal będzie obsługiwał koncern w Europie Wschodniej.

Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.

Autor: km / km / km

Więcej informacji: Mindshare, Unilever

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas