Reklama 2012-12-13
0

Miłosz Stanisławski na czele sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel

Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu powstającego w Warszawie samoobsługowego Sound Garden Hotel. Poprzednio pracował w Platinum Residence.

Miłosz Stanisławski jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel odpowiada za przygotowanie koncepcji marki tego obiektu, jego wizerunek oraz działania promocyjne i reklamowe. Zajmuje się też przygotowywaniem i wdrażaniem strategii sprzedaży oraz jej realizacją we wszystkich segmentach. Ponadto buduje zespół, do którego zadań należeć będzie m.in. obsługa klientów sektora MICE, organizujących w centrum konferencyjnym eventy, konferencje czy szkolenia.

Sound Garden Hotel jest obecnie budowany w Warszawie, niedaleko lotniska Okęcie, w ramach kompleksu Business Garden. Jest zapowiadany jako samoobsługowy hotel muzyczny z ponad 200 pokojami. Ma zostać otwarty w marcu przyszłego roku.

Poprzednio Miłosz Stanisławski pełnił funkcję dyrektora sprzedaży Platinum Residence. Wcześniej pracował w warszawskich hotelach Jan III Sobieski i Rialto.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas