Telewizja 2008-02-05
0

Milionerzy hitem TVN

Emitowana od trzech tygodni nowa edycja teleturnieju "Milionerzy" przyciąga średnio 3,54 mln widzów. Format zapewnia TVN blisko 26 proc. udziału w telewizyjnym rynku i pozycję lidera zarówno sobotniego jak i niedzielnego pasma.

Najwięcej widzów (4,05 mln) zobaczyło wydanie pokazane 27 stycznia. Najmniej osób zasiadło przed telewizorami 2 lutego (2,63 mln osób). W komercyjnej grupie 16-49 teleturniej ma ogółem 28,75 proc. udziału w rynku. W 2007 roku w analogicznym okresie średni udział stacji w grupie 4+ wyniósł 12,84 proc., a w grupie 16-49 - 13,12 proc. wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

W czasie emisji teleturnieju TVN jest liderem pasma. W soboty program śledzi średnio 3,21 mln osób, kiedy TVP2 ogląda w tym czasie 2,55 mln widzów, a TVP1 2,38 mln osób. W niedziele z TVN między 18.00 a 19.00 jest 3,87 mln widzów, TVP2 ma w tym czasie widownię na poziomie 2,66 mln, a TVP1 2,43 mln osób.

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

Dotychczas kanał zarobił na emisji reklam przy programie ponad 3 mln złotych ( według oficjalnych danych cennikowych, bez rabatów, AGB NMR). Format produkuje firma Intergalactic.

Autor: ks / pp

Więcej informacji: Milionerzy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas