Emitowana od trzech tygodni nowa edycja teleturnieju "Milionerzy" przyciąga średnio 3,54 mln widzów. Format zapewnia TVN blisko 26 proc. udziału w telewizyjnym rynku i pozycję lidera zarówno sobotniego jak i niedzielnego pasma.
Najwięcej widzów (4,05 mln) zobaczyło wydanie pokazane 27
stycznia. Najmniej osób zasiadło przed telewizorami 2 lutego (2,63
mln osób). W komercyjnej grupie 16-49 teleturniej ma ogółem 28,75
proc. udziału w rynku. W 2007 roku w analogicznym okresie średni
udział stacji w grupie 4+ wyniósł 12,84 proc., a w grupie 16-49 -
13,12 proc. wynika z danych AGB Nielsen Media Research
przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji teleturnieju TVN jest liderem pasma. W soboty program śledzi średnio 3,21 mln osób, kiedy TVP2 ogląda w tym czasie 2,55 mln widzów, a TVP1 2,38 mln osób. W niedziele z TVN między 18.00 a 19.00 jest 3,87 mln widzów, TVP2 ma w tym czasie widownię na poziomie 2,66 mln, a TVP1 2,43 mln osób.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Dotychczas kanał zarobił na emisji reklam przy programie ponad 3 mln złotych ( według oficjalnych danych cennikowych, bez rabatów, AGB NMR). Format produkuje firma Intergalactic.