Reklama 2021-06-24
0

Mikołaj Roznerski twarzą Miraculum Wars

Firma kosmetyczna Miraculum podpisała umowę z Mikołajem Roznerskim. Aktor będzie twarzą marki Wars, która właśnie przechodzi rebranding.

Rebranding Warsa nawiązuje do korzeni marki i koncentruje się na najważniejszych, ponadczasowych wartościach firmy ujętych w minimalistycznym, nowoczesnym projekcie, zachowując stonowany, kultowy design. Nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 roku, którego twórcą był grafik Karol Śliwka.

- Współpraca z osobami znanymi ze świata show-biznesu to integralny element realizowanej przez nas strategii. Bardzo cieszymy się, że to właśnie Mikołaj Roznerski zaangażował się w promocję marki Wars po rebrandingu. Liczymy, że działania te pozwolą nam dotrzeć z informacją o produkcie do młodszego pokolenia - komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

 - Działania promocyjne bezpośrednio przekładają się na rosnący portfel zamówień. W najbliższym czasie zrealizujemy dostawę do dużej sieci o wartości ok. 3,45 mln zł. Firma ta zadeklarowała chęć długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że pozytywnie przełoży się to na wyniki finansowe spółki w trzecim i kolejnych kwartałach - dodaje Ziemski.

Działania promujące markę ruszą jesienią i obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach marek: Miraculum oraz Wars, a także ambasadora.

Autor: jd

Więcej informacji: Wars, Mikołaj Roznerski, rebranding, Miraculum

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas