Reklama 2012-11-05
0

Mike Tyson w internetowym wideokonkursie promującym Black

Pod hasłem „This Is How Black Works!” trwa internetowy konkurs promujący napój energetyczny Black (FoodCare). Akcję, opartą na wizerunku Mike’a Tysona, przygotowała agencja Grey Group.

W konkursie „This Is How Black Works!” zadaniem uczestników jest stworzenie rozbrajającego, zaskakującego lub wstrząsającego filmu wykorzystującego własne materiały wideo albo filmiki z YouTube’a. Swój film należy zgłosić poprzez specjalną aplikację na facebookowym fanpage’u Black Energy Drink. Tam też można wybrać jeden z magicznych gestów Mike’a oraz dopasować powalające na kolana zakończenie.

>>> FoodCare mocniej cenzuruje grzeszne reklamy Blacka

Zwycięzca konkursu otrzyma zapas napoju Black równy wadze Mike’a Tysona oraz specjalną lodówkę. Ponadto, co tydzień 10 autorów najpopularniejszych wideo dostaje czteropak Blacka.

Konkurs, który potrwa do 18 listopada, wspierają reklamy na Facebooku. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada agencja Grey Group.

Autor: tw

Więcej informacji: Mike Tyson, Black, This Is How Black Works!

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas