Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Kobieta i Życie”, a zyskał tylko “Świat Kobiety”.
Liderem rankingu pozostały “Dobre Rady” (Burda Publishing Group). Sprzedaż ogółem miesięcznika w marcu br. wyniosła 474 918 egz. i była o 7,73 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce z czwartego awansowało pismo "Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w nakładzie 410 372 egz. Miesięcznik ten jako jedyny zanotował wzrost w zestawieniu, wynoszący 12,04 proc.
Na trzecią pozycję z drugiej spadła także należąca do Bauera “Kobieta i Życie”. Jej wynik sprzedażowy to 408 630 egz., po największym spadku w rankingu, który wyniósł 16,51 proc.
Zobacz tabelę
W marcu br. na tle lutego br. największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowała “Kobieta i Życie” – jej wynik poszedł do góry o 5,05 proc. Najwięcej (11,51 proc.) straciła zaś “Claudia” (G+J Polska).