Rita Schultz dołączyła do zespołu biura reklamy Grupy PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. projektów specjalnych. Z kolei marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.
Ostatnio Rita Schultz była dyrektorem ds. komercyjnych w Gremi Media Communications. Wcześniej odpowiadała za projekty specjalne „Bloomberg Businessweek Polska”, była również redaktor naczelną magazynu „Polish Market” i kierowała magazynem „Home&Market”. Pełniła także funkcje m.in. dyrektora ds. współpracy z instytucjami w Expanderze oraz była dziennikarką „Prawa i Gospodarki”, „Pulsu Biznesu”, „BusinessWeeka” i „Boss Gospodarki”.
Michał Staszewski przez ostatnie trzy lata pracował w biurze reklamy Fratrii. Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił obowiązki head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych. Pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.
Z kolei w sierpniu do Grupy PMPG Polskie Media dołączył jako digital business manager Arkadiusz Mężyński. W przeszłości pracował m.in. jako dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce.