Reklama 2008-11-19
0

Merrell reklamuje się w Canal+Sport

Pod hasłem "Let's get outside" rusza telewizyjna kampania reklamowa obuwia Merrell. Akcja o charakterze produktowo-wizerunkowym obejmuje spoty w Canal+Sport.

Rozpoczynająca się pod hasłem "Let's get outside" telewizyjna kampania reklamowa amerykańskiego obuwia Merrell promuje należące do tej marki buty - zarówno wyczynowe, jak i do chodzenia po mieście. W akcji o charakterze produktowo-wizerunkowym wykorzystywany jest 30-sekundowy spot zrealizowany przy współpracy z Canal+ na podstawie materiałów Merrell USA.

Kampania będzie prowadzona na antenie Canal+Sport od 21 listopada do 7 grudnia.

Autor: tw

Więcej informacji: Canal+Sport, Merrell

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas