Reklama 2020-06-24
0

Meetrics będzie mierzyć dla BrandLine jakość powierzchni reklamowej w internecie

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group, firmą działającą w branży elektroniki użytkowej w zakresie pomiarów jakości reklam. Dotyczy to kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. W kooperacji uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów.

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok.

Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby takich marek, jak Overmax, Lionelo I Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group.

- Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match - mówi Mateusz Cygan, marketing director BrandLine.

- Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych - dodaje.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas