Reklama 2016-10-19
0

MediaCom pracuje z Facebookiem nad nowym serwisem dla marek

Sieć domów mediowych MediaCom wprowadza nowy serwis Feed Ready, który ma pomóc markom lepsze dopasowanie treści do różnych mediów społecznościowych. Współpracuje przy tym z Facebookiem.

Agencja pracuje obecnie z zespołem doradców reklamowych Facebooka - Creative Shop. Współpraca ta skupia się na szukaniu i wprowadzaniu takich rozwiązań, które mają zapewnić, by treści publikowane w social mediach były w jak najmniejszym stopniu odrzucane czy też ignorowane przez użytkowników Facebooka i Instagrama. Ta współpraca biznesowa Facebooka i MediaCom została nazwana Kore-Digital Video Lab.

Menedżerowie MediaComu uważają, że optymalizacja treści w kanałach digitalowych ma kluczowe znaczenie w świecie, w którym użytkownicy internetu często oglądają filmy video bez dźwięku, a ponad połowa tzw. brand video content nie zawiera żadnych wskazówek, które mogą zidentyfikować daną markę.

Wspólny projekt MediaComu i Facebooka początkowo zostaje wprowadzony w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), w pierwszej kolejności na rynkach brytyjskim i niemieckim i w niedługim czasie także na rynku amerykańskim.

Będzie on nadzorowany i kierowany przez Palle Finderup Diederichsen, head of MediaCom Beyond Advertising w regionie EMEA i Renee Mellow, head of paid social.

Autor: bg

Więcej informacji: MediaCom, Facebook

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas